Brev:
Rugbrød 1 år
14. september 2015
Alder:
12 mdr.
Rugbrød 1 år
Kære Helen.
Tak for alle dine gode svar på mine mange spørgsmål. Her kommer et af de kortere ;)
Hvilken type rugbrød må en 12 måneder gammel baby få? Han har pt. 4 tænder i undermunden og 2 i øverste, hvis det har en indflydelse. Grunden til, at jeg spørger er 1 fordi det kerneløse er SÅ kedeligt og 2 så vi ikke behøver købe to forskellige typer brød længere ;)
Ha en god aften,
Kærlig hilsen
Mette